Män regerar världen, kvinnorna regerar männen...

Idag vart jag och Evelyn väckta av min mobil som ringde klockan 8.. Såklart kunde inte snuttan somna om.. Så vi gick upp och åt lite frukost, hon gröt och jag en macka.. Sen lekte vi lite.! Nu när hon ligger på golvet så tar hon sej upp i krypställning, men när hon ska försöka krypa iväg så ramlar hon ner på mage igen.. Så söt, kul att se på när hon försöker.. Mammas hjärta...! Efter lite lek och bus så tog vi en promenad till hennes mormor.. Evelyn blir så glad när vi kommer dit och hon älskar när hennes moster leker med henne, hon skrattar så hon nästan kiknar.. haha Blev bjuden på hamburgetallrik oxå, det va mums..! När vi kom hem så hade dom vart hit med våran nya tvättmaskin, oj vilken snygg grej den har massa program som tex babytvätt, skjorttvätt och torktummlare.. Helt perfekt, 6 kg kan man tvätta i den.. !

Ska lägga upp en bild som Emelie skickade till mej för typ ett år sen.. Blir så glad när jag ser den..



Nee nu ska jag sova..

♥NattiNatti♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback