Love..

Jaha nu va det ett tag sen jag skrev.. =)

Kan ju börja med att skriva lite om Evelyn.. Hon har blivit 6½ månad nu.. Växer så det knakar, hon e 68cm och väger 7700gram.. Hon har lärt sej att sätta sej upp från liggande.. Så duktig min lilla tjej.. Sen kan hon stå själv korta stunder.. Allt går så himla fort, nästan för fort ibland. Man hinner lixom inte med! Men det är kul..! <3

I söndags åkte vi till Billiga Nisses i Västerås och med oss hem fick vi en ny soffa.. Kände att vi behövde en ny, den andra funkade oxå bra men vi ville ha en större.. =)


Idag har jag haft min lilla Emelie på besök. Vi myste lite i nya soffan.. Massa talk och sen skratt.. Sen skjutsade vi hem henne när vi skulle väga snuttan och handla..
När vi kom hem började jag med maten. Hemmagjorda köttbullar, stuvademakaroner. Och min goda sås.. haha gott som fan..



Haha det roligaste..

Små knackningar..
Jag: Vad va de?
Emelie: Det knackade..
Jag: Ne men det spökar här hemma.
Emelie: Ne..
Jag: Jooo
Emelie: Va?? Nee.. (ser liv rädd ut)
Jag: hahaha
Emelie: Men gå ner och kolla då, annars gör jag de..

Haha skrämmde upp henne lite..
Det var en liten pojke som hade kommit fel.. =)


Nee lite bilder sen blir det sängen..

♥NattiNatti♥












Före


Efter


PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback