Kärlek står högst..

 Jag älskar Evelyn mer och mer för varje dag som går.. Hur mkt kan man älska någon?? Stannar det aldrig? Herregud då kommer mitt hjärta snart spricka av kärlek.. ♥
Min dotter betyder så sjukt mkt för mej, utan henne skulle inte jag fungera.
Jag mår så bra av alla framsteg hon gör.. Snart kan hon sätta sej upp från liggande. Och för ett halvår sen kunde hon knappt röra sej.. Går det inte fort..?? Jag är en väldigt stolt mamma.. <3


Idag har jag vart på ljusparty hos mamma.. Anna och Frida kom oxå dit med sina bebisar.. haha det var riktigt mys.. Amber snart 11 månader, Evelyn snart 7 månader och Juni 1månad.. Haha så kul.. Evelyn och Amber tittade och skrattade åt varandra.. Helt överlyckliga.. =) så kul att se..! Vi måste snart ta en mamma och barn dag.. haha gå ut och gå och fika.. Vore kul..!


Jag beundrar min vän Emelie, hon e så stark! Och det gör mej glad att se henne kliva upp för trappstegen..! Lycka till dej Emelie♥


Nee nu vart det mkt kärlekskriv här haha

Natti alla


Kommentarer
eme säger:

åhhhh älskar dej=)

2009-12-11 | 14:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback