091222

Idag har jag och Evelyn haft hemmamyys.. Hon har haft på sej pyjamas hela dagen, kom på det vid 17.00 att faan hon har ju fortfarande pyjamas. Men lite sent då att byta om på henne.. Sen har Tina och Nellie vart här på besök.. Och vad stor Nellie har blivit hon e så söt. Hela tiden "bäpple" Haha
När dom drog så gick jag och Evelyn över till hennes morfar på lite fika..! MysPys!! Hon vart trött och lite grinig så det var bara att skynda sej hem. La henne direkt och gav henne vällingflaskan. Kom in efter en stund då hade hon slängt iväg nappflaskan och tagit nappen istället och sov som en stock.. Fast hon hade nästan druckit upp allt..!

Nu sitter jag vid datorn framför tvn och väntar på att Jonas ska komma hem..!

2 dagar kvar nu till julafton..
Imorgon så fyller min lillasyster 8 år.. =)
Imorgon bitti ska vi lämna Evelyn till hennes mormor för vi ska in till stan och shoppa alla julklappar, ser fram emot att slåss med allt folk.. =( usch jag kommer vara galen!! Sen ska vi hem till mamma och fira Therese.. Se vad man ska hitta på till henne.. Mamma har gett mej lite tips..


Lite bilder..











Haha vilken min hon gör på sista bilden! Hon har fått utslag runt munnen nu när det blivit kallt ute! =/




Kommentarer
Kristina säger:

Hej! Har en Herman klar åt dig nu ;) Har ni möjlighet att komma och hämta den? Tror den kommer dö om jag går ut med den :S Men jag tar hand om den tills ni kan hämta den :)



Jag har en bror som också är 8år, fast han fyllde i januari. De kanske går i samma klass.



Kramkram

2009-12-26 | 19:49:51
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/
Kristina säger:

Hej! Jag tror att hen lever haha Matade och delade upp han igår men han har inte börjat bubbla än men den har svällt jättemycket så jag tror inte det är nån fara. Men vi kan ju avvakta tills imorrn och se om jag får nåt mer livstecken lol

2009-12-27 | 12:26:38
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/
Kristina säger:

Herman lever så han är klar att hämta :P

2009-12-28 | 08:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback