091221

Måndag, det innebär ny vecka nya tag..! 3 dagar kvar till julafton..

Idag kör Jonas kväll.. Lite tråkigt tycker jag. Han har kört dagsturerna i 3 veckor nu. Annars kör dom kväll och dag varannan vecka.. Aja det är bara idag och imorgon sen är han ledig.. Sköönt.!

Idag följde jag med mamma när hon skulle handla.. Och då passade jag på att handla jag med, och det blev massor.. Men det behövdes ska jag tala om.. Imorgon blir det tacos till mat..!
Sen gick jag och Evelyn hem till mamma och hälsade på.. Och jävlar att det va kallt ute.. När jag kom hem därifrån såg jag att vi hade 20.5 minus grader.. Inte undra på om min fötter gjorde ont och att jag knappt kunde andas för att det sved i näsan.. Haha


Jag nattade Evelyn vid 19.00 men hon vaknade ledsen efter en halv timme. Så jag tog upp henne och la henne bredvid mej i soffan, men tänkte att hon inte fick somna i den pga att hon skulle vakna om jag bar in henne sen. Så jag gjorde iordning lite välling och gav henne den i våran säng och hon somna sött som bara en liten Evelyn kan göra.. =)
Ska snart gå in och göra henne sällskap, är skit trött..!

Godnatt gott folks..!

Skulle kunna börja grina när jag tänker och tittar tillbaka på hur liten Evelyn vart..!




Och sen är hon såhär stor nu.. Minn lillskrutta..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback