091220

Idag vaknade Evelyn vid halv åtta.. Jag trodde det var mitt i natten. Åh vart så besviken när jag såg att klockan inte var mitt i natten. Hade velat sovit lite till.. Hehe
Sen skickade jag iväg Jonas och Evelyn, för jag ska städa.. Jag började först med att damma och då stallde jag hinken med vattnet på golvet och tänker att jag får inte välta den.. Jag torkar lite och såklart jag sparkar till den så den välter.. Jaja jag torkade upp allt och fortsätter. När jag ska börja dammsuga då va påsen full och letade efter nya, men hittade inga så den som va i får duga till en dammsugning till. Ja men då är det så att slangen har gått av. Nee jag blir galen skrek jag för mej själv.. Så jag fick hämta våran andra i förrådet.. Så nu är allt klart.. Phuu.!


Igår bakade jag massor.. Ska visa blider..


Sirapslimpa innan den är klar



När den e klar=)



Chokladsnittarna innan den är klar




När dom e klara.. =)




Sockerkaka ej klar




Klar



Klar





Ja det va de jag bakde igår..
hehe ser kanske inte så gott ut, men det var de.. ;P

Nee nu ska jag fix..

PussPuss




Kommentarer
Kristina säger:

Vad duktig du är att baka. Förra julen när man va hemma och va höggravid bakade jag en massa men iår har jag bara orkat gjort julgodis med choklad, hackade nötter och russin haha Du kan få en Herman sen om du vill fast just nu är jag bara på dag nr 4 :P Men på dag nr 9 är han redo och ges bort hihi Problemet är bara att han inte får bli kall. I bil går bra men inte om man går :S Tycker kakan va rätt god, den är ju lite mer "kompakt" än en tex. sockerkaka. Men gott med choklad, nötter och kanel i :)

2009-12-21 | 16:13:41
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback