091219

5 dagar kvar till Julafton, herregud så fort det går.. Tycker nyss det var jul och nyår..



Bild från förra julen.. Här var man gravid..




Idag satte jag Evelyn på golvet och hon började hascha sej fram på rumpan.. Så duktig min lilla flicka.. Och sen är hon påväg att lära sej krypa nu oxå. Allt går så fort, snart springer hon runt här hemma.




Inatt hade vi -20 grader här.. Usch lite väl kallt tycker jag. Jag tycker att der räcker med -10 grader.. haha Ne men det är lite väl kallt för Evelyn ute nu..! Men en liten promenad blir det nog ändå idag. Får se om vi kanske ska köpa en bebispulka till henne idag..!

Jaha ne jag kanske updt lite mer senare. Nu ska jag greja lite här hemma..

Ha en bra vinterdag alla..
PussKram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback