091216

Jag har absolut inte gjort nå idag. Jag och Evelyn har bara lekt en massa.. Sen när Jonas kom hem så åkte vi och handlade. Gjorde pommes och korv. Korv idag igen.. Usch! Sen åkte vi hem till Evelyns farmor och hälsade på, va ett tag sen jag va där så.. =)

Evelyn har blivit så envis, hon vägrar somna på kvällarna nu. Hon har nästan alltid somnat mella 19.00-20.00 men nu ska hon vara vaken till 22.00 på kvällarna.. Det gick ju bra när hon va mer bebis och bara låg. Men nu är det full fart på henne. Jätte roligt att vara med henne. Men jag och Jonas får ingen tid med varandra. Lite synd, det va länge sen han och jag kollade på en film tex, för när hon väl har somnat så måste han sova om han ska jobba dagen efter eller på helgen så är man så trött att alla 3 lägger sej samtidigt. Men tidig liten trotsunge.. hahaha så e det att ha bebis.! Men det är underbart iaf...

Om det inte är allt för kallt imorgon bitti så ska jag och Evelyn gå ut på promenad. Hon älskar verkligen att åka i vagnen, hon tittar på allt och snuttar på nappen.. Helt tyst är hon tills man är hemma igen.. Hehe mysbarn säger jag bara!!!

Jonas och Evelyn sover nu och jag funderar på att lägga mej nu så jag orkar upp imorgon, va helt slut imorse..






NattiNatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback