091214

Måndag, ny vecka nya tag.. Vi börjar närma oss julafton, och idag när ja vaknade låg det lite snö på marken. Vi tog oss en liten promenad till Evelyns mormor.. Där vi va ett tag. Vi satt och fikade och sen tog jag upp Evelyn och satte henne på bordet, snabb som hon e så får hon tag i en lussebulle och stoppar i munnen.. Haha så söt, hon vill jämt äta när vi gör det.. =) Sen kom Jonas och hämtade oss. Vi åkte hem och gjorde lite mat. Evelyn somnade i typ 2 timmar, rekord.. ! Annars sover hon bara korta stunder.. Men vill ju ha henne uppe så mkt som möjligt.. Sen känns det som att jag börjar bli sjuk, vart tung i huvudet hela dagen sen ont i halsen.. Hoppas jag inte blir liggande på julafton. Skulle ju vara typiskt.. =/
Men jag kände att jag behövde komma ut fast mitt huvud höll på att sprängas.. Så vi tog oss i kragen och gick till ica och handlade.. Åhh vad det snöa när vi gick.. Så mysigt, fick mina första julkänslor nu.. Vi mötte Mamma och Therese oxå. Dom ville oxå ut och hälsa snön välkommen..



Såhär sover stumpan jämt..






Såhär såg det ut när hon åt lussebulle.. haha




Mammas modell






NattiNatti










Kommentarer
emelie säger:

aaaaaw så fin hon är, lilla charmtrollet..

2009-12-15 | 15:16:12
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback