091213

Idag har vart en ganska bra söndag, de brukar vara den tråkigaste dagen på hela veckan men inte idag. =) Vi har vart på två stycken långpromenader. Den första va imorse, vi gick runt lite på Frövi. Sen förbi affären och handlade lite mat.. =) På vägen hem sen så gick vi förbi Evelyns mormor, där det bjöds på massa fika. Och efter en stund så upptäcker vi att Evelyn bajsat och vi hade inga blöjor med oss... Så vi fick gå hem på studs.. Men stumpan somnade i vagnen så vi bar upp henne och la henne ivåran säng. Och vi la oss på soffan och slumrade till ett tag. Så sköönt.. När vi vknat till lite så lagade jag mat, köttbullar och makaroner.. Ganska gott.. Hehe Sen när vi smällt maten lite så tar vi en andra promenad, så mysigt att gå runt ute när det blivit mörkt. Kul att se hur alla har det med allt julpynt.. Efter en timmes promenad så gick vi in i värmen och jag gjorde lite varm oboy. Åhh finns det nå godare. jag gjorde egen oboy med kakao och socker.. Mmmmh..! Och nu sitter jag här och kollar på Nitro Circus med Jonas..

Ikväll blir det tidigt i säng, orkar knappt hålla upp ögonen..

NattNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback