Våren

Har kommit till oss.. Äntligen.. bara inte det kommer nå mer snö och elende.. Hehe Men det tror jag inte..

Idag har jag städat och vädrat alla sängkläder.. Sen kom Anna hit på besök, hade lite långtalk..! Och det va alltid lika trevligt..!
Tänkte att nu jävlar måste jag skärpa mej, jag måste börja ta med mej kameran lite oftare så man har lite bilder.. Glömmer den jämt.. Men men.

I veckan har jag planerat att åka och hälsa på hos Tina och Nellie som fyllt ett år.. Får se vilken dag som passar bäst.. Sen tänkte jag väl hälsa på Eme men hon jobbar ju.. =) så vi får väl se.. Hehe

Jag har köpt blåbärspaj och vaniljsås som jag ska göra snart.. Mh Mh Mh.. ! Som Eme brukar säga..  =D

Ne nu ska Fiffi ut..

Hade bra
Puss

Kommentarer
emelie säger:

MH MH MH

2009-04-06 | 21:32:57
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback