Vårdag..

Idag har jag hunnit med mkt.. Fick stressa imorse med att göra frukost packa ihop en matlåda till baby. Han hade bråttom till sin massage.. Vill oxå ha.. =) Sen åkte han, då lata jag mej en stund, sen började jag diska och städa lite. Och upptäcker att det läcker vatten i sopskåpet =( fy faan så jag fick sätta mej där och skrubba.. Usch.! Men nu sitter jag här i ett nystädat och vackert hem.. Tvättat massa idag, så nu har jag ingenstans att hänga handukarna. Sen gick jag hem till pappa å hälsade på, han grejade lite i trädgården, Elisabeth skulle åka till Nora efter jobbet och måla så hon skulle inte komma hem först sent.. Så då åkte pappa och jag ner till pizzan och satte oss och åt pizza.. mums.. han bjöd. det tackar jag för =) Sen hade jag Tina på besök oxå, det var trevligt att prata med henne. Va ett tag sen.. =)
Det ända jag har kvar att städa nu är balkongen.. Men det tar jag imorgon..
I helgen ska det bli riktig sommarvärme har jag hört, och jag hoppas verkligen det blir de.. För då blir det fiske och grillning.. =)


Just ja, jag har skaffat en till blogg som bara mina närmsta får läsa, som jag litar på.. I den kommer jag skriva mer privat och mina känslor osv... i den här kommer jag bara skriva mitt tråkiga vardagsliv..
Därför jag skaffade en till var bara för att det är lättare att förmedla sina känslor i text. Då kan ni som läser förstå. !
Och i den kommer jag utrycka mej mer i.. =)
Jag kommer ha koll på vilka jag ger den till och hur många, så det vore väldigt konstigt om fler än dom jag gett till läser.. =) skulle bli väldigt besviken och ledsen om ni ger den till folk.. =/

Nu ska jag leta plats för mina handukar sen tv igen..

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback