Torsdag..

Tidigt uppe idag.. Haha vaknade halv fem av att jag kan inte andas genom näsan. Totalt genomförkyld.. Helvete jag orkar inte de just nuuu... Det räcker med att jag e gravid, de är tungt som de e.. Hehe nerrå måste väl bli sjuk som alla andra oxå..

Igår gick jag och Fiffi ner på Frövi, skulle till BM så Fiffi fick vara hos Eme så länge. Sen gick jag och köpte glass och cola som jag och Eme kunde njuta av i solen, för jävlar att det var fint väder igår.. =)
Skämta han jag med oxå att göra igår.. =) haha Jag lurade dej allt älskling.. !
Jag skriver ett sms till Jonas.
"Fiffi är gravid, därför hon har vart så skum dom senaste dagarna"
Haha efter ett tag ringer han upp mej

Jonas: Skojar du eller?
Jag: Ne hon håller på att föder nu, hon har fått 2 valpar redan.
Jonas: Va? Nej? Men vem har gjort henne på smällen då??
Jag: Jag vet inte dom är ju svart/vita så det kanske är Fridas Oskar.
Jonas: Men stackars valpar, Fiffi har ju inte ätit någon mat.
Jag: Hahaha April April....

Haha jag tyckte iaf att det var lite roligt.. Men jag har då inte blivit lurad.. =) sköönt de iaf..
Jaha Nehe undrar om jag ska gå och lägga mej bredvid mina sjuke baby. =)

En bra låt ska ni få höra oxå..





Hade bra..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback