Soool..

Idag vaknade jag av att solen lyser in i sovrummet, man blir på så bra humör när det är fint väder.. Gick upp satte mej på balkongen en stund, sen in och åt frukost.. Och nu ska jag snart ut och sätta mej igen.. Man kan ju inte sitta inne vid datorn när det är så här fint väder. Eller jag tycker det är sjukt iaf om man gör det..! =) Jag ska städa lite idag oxå, på ballen måste det städas oxå.. Sen blir det en lång promenad medans solen ändå e uppe och värmer..!

I lördags grillade vi i eldstaden som finns här på fotbollsplanen.. Oj vad gott det var och luktade gott.. Mmm men skulle satt på mej lite mer kläder för vart sjukare dagen efter.. =/ men men.. det va de värt.. Får se om vi kanske grillar i helgen med, om vädret vill de.. Vill ha massor av sooooool nuuuu..!! Men men..

Ne nu ska jag ut och sätta mej en stund.. =)

Ha en bra soldag..
Puss


Sommaren 2008..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback