Onsdag..

Idag vaknade jag av att jag fick sms, vart livrädd.. hehe gick upp och sen till ica och hämtade ut vårt paket.. Roligt.! Sen hem och vilade lite grann, kände mej väldigt yr och konstig i huvudet.! Anna ringde mej oxå och vi hade långtalk i en timme tror jag.. Hehe Gick hem till mamma och vart bjuden på fiskgratäng och potatismos.. Skit gott... MhMhMh... Trevligt.. Sen kom Anna och hämtade mej, vi gjorde äppelpaj med vaniljsås.. Hehe gottisar vi e..! Pratade massa. Så jag har haft fullt upp idag med.. Se imorgon då ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.. Behövs verkligen. Jag och Fiffi mys hela dagen blir det då.. !

Nu är det snart bara 5 veckor kvar tills beräknat datum. Är det inte sjukt? Jag ska bli mamma, jag ser det inte framför mej men är så fruktansvärt lycklig just nu.. Längtar så mkt till prinsessan kommer till oss med ett smile..! Kan inte beskriva med ord hur lycklig jag e. Jag har det bästa jag kan få.. Bättre kan jag inte ha det än vad jag har nu! Vi är lyckliga..!

Jag älskar Jonas så otroligt mkt, vill inte leva en dag utan han. Jag hoppas på ett helt liv med han och bebis..! När han säger hur mkt han älskar mej, så värmer det i hela mitt hjärta. Vi ska ha nå tillsammans förevigt., och det gör mej lycklig. Jag kan inte få nå bättre, och jag ska vara glad för det.!
Lyckligast i världen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback