Godmorgon..

Vaknade för ett tag sen, eller ja vid 8.. Skönt att va uppe tidigt när de är så fint väder ute. Ska snart ta på mej kläder och ge mej ut på en promenad.. =) Bara det går, vill inte hosta hela tiden. så jag får gå sakta.. !

Igår så va jag och Jonas mest bara hemma och tog igen oss från all sjuk.. hehe men idag känner jag mej mkt bättre, men e inte på topp.. =/ Vi spelade data, gjorde hemmabakad pizza. Mums.. sen kollade vi talang och spelade mer data.. Haha datanördar vi har blivit.. Sen la vi oss. =) Har sovit ganska bra inatt, första gången på jätte länge..  =) Hoppas det håller i sej några nätter till =D

Idag har jag inget inplanerat, se vad dagen har att erbjuda..

Updt kanske senare..

Puss



Kommentarer
emelie säger:

saaknar min lilla bellis<3

2009-04-05 | 00:33:32
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback