Frågor och svar..

dig ,

vad heter du ? Gabriella

hur gammal är du ?  20 år

hårfärg ? brun

ögonfärg ? bruna

längd ? 170 cm

var bor du ? i Frövi

i lägenhet eller hus ? lägenhet

bor du själv ? med min sambo och hund<3

 

djur ,

har du haft några djur ?
ja många

vad för några ? Ja hundar, katter, hamster, sandekorrar, fåglar.

vad har du för djur nu ? Hund

vilken ras ? Tax/jack russel

färg ? svart, grå, brun och vit.. hehe ser lite ut som en tax

hur gammal ? 3 år

 

vänner ,
 
har du många vänner ? nej, men dom bästa.

brukar du umgås med vänner ? ibland inte så jätte ofta

brukar ni gå ut och festa ? Aldrig nu eftersom jag e gravid men annars så blir det väl de.

är dom snygga ?  Jaa as snygga

är dom fula ? Nej.

 

kärlek ,

har du pojkvän ? Ja

hur många förhållande har du haft ?
  4 seriösa.

älskar du någon nu ? Ja

har du blivit dumpad ?
ja

har du dumpat någon ? Ja

har du varit förlovad ? nee

är du förlovad nu ? nee

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? jaa det gör jag. =)

Kommentarer
emelie säger:

du glömde säga att du haft herman=) hahahahaha

2009-05-01 | 17:42:52
Bloggadress: http://n3melie.blogg.se/
Bella säger:

Åhh min herman glömde jag.. Faan =( hahahaha

2009-05-02 | 09:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback