En dag hos Tina..

Jaha idag har jag spenderat halva dagen hemma hos Tina och Nellie.. Känns som en evighet sen man var där. Och Nellie har till och med hunnit blivit en stor tjej.. 1 år fyllde hon i söndags..! Lärt sej gå har hon oxå hunnit med.. Tiden går så fort..
Iaf så åt jag massa bullar så jag fick ont i magen tillslut, vi la oss på soffan och kollade lite tv. Vi tvär somnar en timme typ.. haha kul. Sen vakna Nellie så då blev det liv igen =) Satt och snacka en massa.. En trevlig dag med andra ord..! Sen kom pappa och Elisabeth och hämtade mej, vi åkte till Linde och åt pizza eller jag åt kebabtallrik. Dom bjöd mej.. Tackar för de..! =) Sen åkte vi runt lite i Linde och en lång omväg hem, över pilkrog.. Men det var mys..
Kommer hem till en ensam och ledsen Fiffi. Hehe gick ut med henne på gärdet och släppte henne. Vi kastade pinne och hon var helt galen, så roligt då. Va ute typ en halv timme med henne. Så nu är vi helt slut båda två..




 





Snart ska jag göra iordning hamburgare med bröd och pommes till Jonas.. Han är påväg hem från jobbet.. hehe
Så jag säger godnatt nu..
HejHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback