Chocktillstånd..

Haha idag har jag hunnit med ganska mkt.. jag har diskat 2 ggr sen softat i telefonen med anna i nästan 2 timmar.! Haha mitt i samtalet så knackar det på dörren, och´där stod Tina och Emelie. =) haha roligt med lite besök.. Massa prat blev det.. Tina åt lite mackor här.. haha hungrig eller va?? =) Sen kommer Rebecka hit. Det va kul att träffa henne, de va jätte länge sen. Tina och Rebecka fick nån diskusion och jag och Emelie satt chockade och lyssna.. Haha gapar och skriker.. Haha vi kollade typ på varann och började skratta hela tiden..! Nee men det var mysigt med besök.! Och nu sitter jag här trött och hungrig.. Funderar på att steka hamurgare med bröd.. Gottis va??

I helgen kanske det inte blir så mkt skrivande har ganska fullt upp..

Önskar alla en Glad Påsk!





Kommentarer
frida säger:

vore roligt att ses.. om bara vädret håler sej så vill jag gäärna gå :)

2009-04-11 | 18:55:24
Tina säger:

hahahaha ja va fett hungriiiig

2009-04-12 | 18:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback