Bloggtorka..

Ja nu va det ett tag sen jag skrev här, men har varken haft lust eller ork.. Tycker det är så onödigt att skriva när man inte har nå vetigt att skriva om..

Men det har inte hänt så mkt sen sist..






Nu är det bara 30 dagar kvar till beräknat datum.. Herregud vad tiden går fort nu.. =) längtar så otroligt mkt..

Pratade nyss med Jonas då sa han en sak som värmde väligt mkt och jag vart lyckligare än lyckligast! Han är det bästa som finns, ett liv utan han funkar inte. Han lyser upp min dag och gör mej glad. Jag kan inte må bättre än vad jag gör nu. Vi ska ha bebis snart, vi gör ett nytt liv tillsammans. En ny människa att fostra och göra ett fint och underbart liv till, vi ska göra allt vi kan för att bebis ska få ett bra och underbart liv.! <3





Igår så spelade Jonas och hans kompisar fotboll, medans jag fick titta på. haha Eme kom förbi och Tina men det var bara en snabbis.. Men det va mys i det blåsiga solvädret.. =) Eme och jag gick hem efter att vi kollat på ett tag. Efter en stund kom Jonas, Jens och asarsson (stavas?) haha hem. Dom skulle spela tvspel.. =) Jag fick spela lite oxå och ja det gick både bra och dåligt.. haha men det var kul...







Nu ska jag göra varma mackor i ugn.. MhMhMh.. =)

Skriver igen när jag har nå vettigt att skriva..
PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback