Finns ingen tid!

Var ett tag sen jag skrev. Men har verkligen inte haft tid. Jonas har ju haft semester hela veckan och ska ha nästa vecka oxå. Så vi har passat på att göra så mkt som möjligt. Men ska försöka hinna med att skriva lite oftare.

Vi var ju på kryssning i måndags till onsdag. Och jag kan säga att det var skit kul. Och Evelyn uppskattade allt. Hon var till och med nöjd på bussen. Som vi satt 4 timmar på både till sthlm och från sthlm. Så allt vart helt underbart! På själva båten så finns det så mkt att göra. Finns lekrum och massa kul att hitta på. På kvällarna satt vi på en pub som hade mkt uppvisningar. Och dansgolv. Jonas drack öl och jag fick nöja mej med cola. Haha så e det om man e gravid.! Men inte gör det mej nå. Det roligaste var ju på kvällen när det var massa musik och Evelyn var upp på dansgolvet och dansade inför alla som satt där och drack. Hon lekte med någon finsk liten tjej/kille. Vet ej va det var. haha men kul hade dom när dom dansade. Och alla skrattade och tyckte det var gulligt. Orkar inte skriva så mkt om det. Men lite bilder kommer upp nu!

  
  
  
  
 
  



Så det var en del bilder från båten. =)

Nu ska jag rensa lite svamp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback