Gokväller..

Just nu sitter jag här hemma själv. Eller Evelyn sover och har gjort sen 18.50. Då hon somnade på soffan med hemtelefonen i ena handen och min mobil i andra! haha Hon var helt slut.

Idag har Evelyn vart på dagis 5 timmar. Jag och jonas har fixat lite här hemma. Han kör ju em/kväll/natt.. haha långt pass! Ja herregud! När han åkte till jobbet vid halv fyra så gick vi hem till mamma/mormor och lekte lite. Vart bjudna på risgrynsgröt. Mkt gott, tänkte på julen. Och gud vad jag längtar tills första advent, då man får börja julpynta och se snön falla! Ja drömma får man göra. Hösten kommer antagligen bli lång. I mitten av oktober ska vi till Ullared oxå och det ser jag framemot iaf.

Ne lite bilder från idag efter pappsen åkt till jobbet!


Evelyn älskar att låtsas prata i telefonen.



Sen började hon visa sig väldigt trött. Så då var det dax att byta om till pyjamas..



Sen vart det mys i soffan och Evelyn var jätte trött. =)



Sen helt plötsligt när jag tittade på henne så såg det ut såhär.. haha Chockad jag blev!



Mammas lilla prinsessa har blivit så stor!


Jag bar in henne till sin säng och hon har sovit som en prinsessa hela tiden! Jag var nyss in och kollade henne. Satt brevid hennes säng och bara stirrade. Jag skulle kunna börja gråta över hur mkt jag verkligen älskar henne och hur fin hon är.! Hon är det bästa jag har!

Nee nu ska jag nog nanna kudden!
NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback