Godmorgon...

Har nyss lämnat Evelyn på dagis. Hon väckte mig vid 6 tiden men låg i sin säng tyst till klockan var 07.15. Så det tackar man ju inte nej till. Sjuka var att hon va vaken men låg bara och mös. Bumman!
Jag är skit trött idag. Har knappt sovit nå inatt! Jag har hela tiden kollat om Jonas kommit hem från jobbet. Men aldrig gjorde han det. Sen hörde jag dörren öppnas vid 04.00. Då kom han äntligen. Det är så tråkigt när han jobbar natt.. Eller han sticker vid 15.00 på eftermiddagen och kommer hem runt 03.00-04.00.. Bläää!
Så just nu sover han. Väcker han väl vid 12 tiden och ser om han ska sova mer eller vill komma upp! =)


Ska lägga in en bild på mig och Evelyn från i fredags. Då var vi oxå själva. Jonas var i Örebro och festade! :P Så jag och Evelyn hade en myskväll med saft och vindruvor. Evelyns favvo! =)



Vi hade det så mysigt. Hon låg i soffan brevid mej och kollade på tv minst en timme. Engång var hon upp och skulle leka lite. Då snubblar hon på en sladd vid tv och jag tror hon bet sig i munnen. För det bara sprutade blod. Och hon skrek så mkt att hon knappt fick luft. Usch då mådde jag dåligt. Hon som var så glad och mysig. Så händer detta lixom. Men när allt gått över så var hon lika mysig igen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback