Godmorgon Sverige

Evelyn vaknade vid 7.20 och hon skulle kunnat somna om då. Men jag var vaken innan hon vakna. Så jävla typiskt! Fast hon skulle ju till dagis halv nio så vi var tvungna att gå upp. Upptäckte att vi hade ingen frukost hemma, katastrof! Men det löste sig.! Evelyn fick äta makaroner och ketchup till frulle. Haha illa. Nu är hon på dagis och jag ska snart lägga mig och vila en stund!

Igår hade jag kalas här hemma. Jag fick en ljusgrej och pengar av mamma m fam. Och en fin blomma. Och bäddset av pappa och Elisabeth. Och pengar av Jonas föräldrar.
Och av Jonas fick jag ju kryssningen och handla på ikea.. =)

Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder på våran lgh, så ni får se hur vi bor! Men det gör jag senare. och då lägger jag in bilder på det jag fick! Orkar inte det nu!

Imorgon ska vi på Rutin UL. Och då får vi kanske veta kön.
Jag är i V.19 (18+5)
Gud vad den här graviditeten går fort mot när Evelyn låg i magen!
Just nu är jag sjukskriven månaden ut pga lågt blodtryck. 108/45 låg det på i fredags! Jag svimmar ju typ och har mig!
Vore kul med en pojke denna gång. Så man har en av varje. Fast det spelar absolut ingen roll för mig. Men ändå skulle det vara kul med en pojke..

Nee nu ska jag äta nå snabbt sen lägga mig en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback