Bilder på mitt hem....


Evelyns rum.



Vardagsrummet..



Vardagsrummet...
Fast på brudkistan har jag ändrat så det ser ut såhär som bilden nedan!


Ljuskransen och blomman fick jag av mamma!



Hallen/datan..


Ja så ser det ut hemma hos oss just nu! Men ändras ganska så ofta!

Nu ska jag snart hämta Evelyn på dagis.

Just ja.
Hade Jehovas vittne här nyss! Dom ville att jag skulle börja tro på Gud! Och försökte tvinga in i mitt huvud att han har skapat allt vi lever på! Och jo tjena! Jag tror inte på detta trams! Men när tanten säger till mej att huset jag bor i är GUD som skapat! Då ville jag bara vika mej dubbelt och bara skratta! Vad fan tror hon? Det finns väl för fan bevis på att det är byggare som byggt det!
Jag kommer aldrig att tro på Gud!
Jag accepterar Kristna då ska dom acceptera mig som INTE är kristen!!!!
-Punkt Slut-

Suck säger jag bara!

Ha en toppen dag alla!


Kommentarer
Jenny säger:

Ja kalaset blev kanon :) Och kommer ju bli några kalas till han är bortskämd lilla gubben haha :)



Så rent och fint ni ser ut att ha hemma!!!

Fick lite inspiration av dig nu, jag har ju också en såndär "ljuskrans" hemma och den var ju snygg att lägga sådär, istället för att hänga.

2010-09-14 | 20:56:30
Bloggadress: http://jennyjohanna86.bogspot.com
Kristina säger:

Vad fint ni har :) Går det bra att Evelyn sover i "vanlig säng"? Vi ska bara måla Lillys säng så ska hon med få börja sova i barnsäng sen. Så får bebisen ta över Lillys spjälsäng :)

2010-09-15 | 19:26:06
Bloggadress: http://rosenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback